IDA <3

hej idag har jag varit i skolan... tråk tråk..
**

*host** *jag har inte fått kvarsittning** **host* nannaananna?? ;)

jooo.. jag fick kvarsittning ;) orkar inte skriva vrf men dom som var med mej vet vrf :)  

och... JAG har alltid viljat bli mer kompis med ida:)  och idag så prata hon äntligen med mej!! :D

såå nu blir jag jätte glad :) <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

och idag fick jag reda på att en lärare skulle sluta!!?? :( ( JESSICA)
tänk om vi får en jätte dålig lärare nu!! :( ..........

och nyss var jag på Lucia cupen och kolla på .. och då så sa ida BELLA ÄR HÄR :D 
då blev jag glad för jag och ida brukar inte prata med varan men idag har vi pratat lite.. :)

Innan jag åkte till Lucia cupen så frågade jag om ebba om hon kunde fixa om min blogg lite så nu har hon gjort det :) och så gjorde hon en design till mej ... den var jätte fin :) men jag har bytt för jag hade en annan som jag inte haft som design .. ...

och idag innan jag skulle åka hem från lucian så frågade jag om jag fick sova hos fanny men det fick jag inte för pappa för att han ville att jag skulle vara hemma idag.. :( men jag brukar få sova där på veckodagar?  xD
men struntsammma !! ;)

LUCIA CUPEN:

A laget: jag såg inte för jag var inte där då men fanny sa att som var bra förutom att dom sjöng tyst...?`

B LAGET: B laget var sämst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

C LAGET: dom kommer säkert att vinna!! c laget kommer att vinna iår igen!! :(
jag är helt säker på att dom vinner  för att dom har tränat meest typ?
!! BAJS !!


hejsvejjs lingon fejjs <3
eller cupcakes face ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia !

Ja, Vi var juh såå olydiga att vi fick kvarsittning !! Haha Älskar dig syster

2010-12-11 @ 08:31:09
URL: http://feliscloset.blogg.se/
Postat av: bellziii

hehe ja :) oskyldiga vi ;) <333 älskarej systeer!!

2010-12-11 @ 17:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0