IDAG!!

idag va jag i handen med mamma och fixade naglar!!
och gissa vad?? paow va i handen igår och fixa naglar på samma ställe som mig!! och mer att jag satt på samma stol som paow!!!!!!!!!!!!!!!! och nu har jag fina långa naglar ! <3
läs paows blogg om ni inte tror mig? www.paow.se  <33 det står att hon e i haninge centrum när hon är gid tacobaren och så finns det bilder när hon fixar sina naglar :) <3

och imorgon ska det vara nyårsafton  så jag ska spränga min sony ericsson ( jag ska sätta fast mobilen på raketen) för knapparna och sånt är ju ändå sönder så jag fick spränga den :) :D hihi

Och är det någon som vet när min skola börjar? :) jag håller inte koll på det  xD  xD <3

och imorgon ska jag kanske åka och sola om jag hinner :) hihi <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Såklat jag läser din blogg syster <3

Du måste lägga ut bilder på dina naglar och din sprängda mobil haha! :) Har typ inte vart inne pa datorn drf jag inte har kommenterat! Älskar dej mest syster

2010-12-31 @ 14:01:57
URL: http://feliscloset.blogg.se/
Postat av: lisa?!

vem f*n e paow elr vad du nu skrev?! sola?! nya naglar?! spränga mobben?!!!herre gud... O,O

2011-01-02 @ 18:45:28
Postat av: wuum /bella

hahahah paow e en känd bloggare men skriv på min nya blogg""



www.wuum.blogg.se

2011-01-03 @ 12:13:12
URL: http://wuum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0