london bilderna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

entligen lägger jag ut london bilderna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333
hihihih hihihih

hehe lite moln!! <3

vingen på flyget :P <3

jag som en mupp på flygplanet ??

en fin bild över molnen :) <3

det här åt jag på resan dit ! ( lite onyttigt )







nu har man landat i london!!

flygplanet!

en till bild på flygplanet!!

tåget vi åkte för att komma till självaste london ;)
jag och fanny på tåget!!  ( converse)
fannys= rosa
mina = lila
...
mina fötter igen!! :)


på tåget ( dom går runt på tåget med en vagn :) hihih :)
jag åt den gula muffinsen och drickan brevid :) det var en blåbärsmuffin och varm choklad :) <3  
(det andra åt fanny!!)


förlåt för gubben framför men jag skulle ta kort där uppe jag har precis gått av tåget där!!


en dubbel decker !! i london var det första gången jag såg en sån buss!


( dålig bild råkade röra mig) 
fanny hade lånat min mössa som det var en döskalle på och han i baren sa att han gilla mössan och frågade om hon ville ta ett foto med honom med hans halsband med döskallar på :P xD xD


inte i sverige direkt! :) men dom är coola!! jag vill att sverige ska ha sånna och sånna bussar och lika mycket shopping gator!!


på london eye!! som vi åkte!


när jag står brevid london eye och tar foto på andra sidan där big ben ligger!

när jag står brevid bigben !! ( jag tog typ 1000000 bilder på bigben men jag lägger inte ut alla) 

bigben igen!! :P 

------::-----  jag kommer lägga ut mer bilder imorn för jag hinner inte nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0